Krabičkový týden

Už nějakou dobu jsem si pohrávala s myšlenkou, že bych vyzkoušela krabičkovou dietu. Několik let zpátky jsem v rámci krabičkového boomu dietu vyzkoušela, ale nějak extra mě to neoslovilo. Jídla moc dobrá nebyla, muselo se pro krabičky jezdit bůhví kam a efekt nulový.

Týden před odjezdem na svatební cestu jsem byla týden v Praze a tak jsem si říkala, proč krabičkám nedat opět šanci a před svatební cestou si srovnat chutě. Chtěla jsem vyzkoušet program, který bude korispondovat s mými sportovními aktivitami a jídla budou atraktivní. Povedlo se, krabičky od Zdravého Stravování přesně splnily tento účel!

Zvolila jsem si program Protein + s ohledem na CrossFitové tréninky a ponechala kalorický příjem na minimu, tedy 1500 kalorií denně. Bylo mi velmi sympatické, že mi hned volali nazpět, zda-li jsem si jistá, že mi těch 1500 kalorií bude stačit, vzhledem k mému CrossFitovému tréninku. Je vidět, že se snaží program přizpůsobit na míru zákazníka a zároveň myslet na jejich zdraví.

Věděla jsem, že to obzvlášť v tréninkový den bude asi málo, ale můj cíl bylo vidět, jaká chutná jídla a jejich kombinace můžu mít a vejít se do nízké kalorické hranice. I přes několik pokusů si jídlo vážit a mít tak přehled o přijímaných kaloriích, nemám vlastně vůbec přehled, kolik kalorií za den sním a to především kvůli mému zlozvyku-uždibování. Často vynechávám hlavní jídla, většinou snídani, nebo oběd a pak mě logicky honí mlsná, kterou zajídám nějakýma “nenápadnýma“ drobnostma. Když si to pak ale člověk spočítá, tak zjistí, že místo hrsti kešu ořechů, jsem mohla mít vydatný zeleninový salát s kuřecím masem a takhle bych mohla pokračovat po zbytek článku.

Krabičkový týden mi otevřel oči a v mnoha věcech mě motivoval. V rámci minima kalorií můžete za den sníst 5 chutově výborných jídel plných živin, netrpět hlady, ani když u toho trénujete! Pro mě toho jídla bylo najednu stranu moc v rámci počtu porcí, nejsem zvyklá jíst 5 x denně, spíš 2-3x, ale na porce byly mnohem menší než jsem zvyklá. Došlo mi, že ty má 2-3 jídla za den jsou porcemi větší a to k tomu nepočítám to uždibování, kávičky a sem tam někde něco ukousnu, ono se to pak nasčítá.

Opravdu jsem byla překvapená, že když se vše dobře nakombinuje, máte výborné jídlo a kaloricky jste na hranici 1500 kalorií. Potřebovala jsem vidět na vlastní oči, co to znamená 1500 kalorií na živo.

Je to vše o přípravě, nebýt líná a věnovat jídlu a péči o sebe čas. Dnes odjíždíme na svatební cestu, tudíž jsem si při dnešní ranní kávě už dávala dohromady své cílé a plány na příští rok, aťmám na honeymoon o čem přemýšlet :)! Jeden z plánů je přestat o jídle jen mluvit a psát, ale také to poctivě a svědomitě dodržovat. Vždycky bude něco nečekaného, služební cesta, oslava, únava atd, ale je potřeba si udělat svůj vlastní řád a ten doržovat ať se děje co se děje. U mě to znamená více vařit a opět se vrátit k poctivému chystání si krabiček. Tím se člověk vyvaruje kupování si blbostí a zbytečného jezení z nudy.

Určitě jsem krabičky od Zdravého stravování neměla naposledy, mají celou řadu programů které bych chtěla vyzkoušet, nejvíce mě lákají programy: Lakto, Detox Pro a Fit+. Musím to ale časově vymyslet, kdy budu opět v Praze týden v kuse, protože krabičky se vyzvedávají, nebo vám je dovezou denně čerstvé a to s mou prací v Berlíně bohužel nejde moc dohromady.

Pokud chcete Nový Rok 2019 začít s novým já, využijte nabízené možnosti krabičkové diety, která vám pomůže v začátcích a vy se naučíte jídla kombinovat jak chutově, tak i v rámci vyhovujících výživových hodnot.

Je důležité mít na paměti, že jsme to co jíme a nežijeme proto abysme jedli….Spousta lidí to ignoruje a vzpamatuje se až ve chvíli, kdy je za 5 minut dvanáct a jde to všechno hůře.

Jak říka gurmet Pavel Mauer z Grand Restauarant: ,, Nejezte, nepijte a když to půjde, tak ani nežijte blbě! “

Napsat komentář