Červencová výzva s Bárou

Dnešním dnem začínají letní prázdniny a řada z nás přechází na pohodový letní režim. Teplé letní večery spojené s posezením na venkovní zahrádce nad skleničkou (lahví J) vína, víkendové grilování, nicnedělaní a prostě pohodové bezstarostné dny plné slunce a odpočinku.
Díky uvolněné náladě často ztrácíme disciplínu a to především ve sportu a ve zdravém jídle. Určitě je potřeba si léta užít a nebýt zamindrákovaná dietářka, která tráví večery ve fitku, na druhou stranu bychom neměli úplně v našich aktivitách polevit.
A v tom vám pomůže naše červencová výzva J!

Na každý den jsem připravila jeden cvik, který vám ukážu prostřednictvím videa, či fotek. Vaším úkolem bude cvik každý den alespoň jednou v daném počtu opakování odcvičit. Když zvládnete víckrát za den, tím lépe pro vás J!
Výzva je rozdělena do 4 bloků po 7 dnech a každý blok je zaměřen na určitou část těla.
Výzvu zahajujeme blokem na dolní končetiny. Po dobu 6 dní se na blogu a Facebooku bude objevovat cvik dne. Vaším cílem bude ideálně cviky na sebe navázat, čili 2. den cvičím cvik z prvního dne a cvik z daného dne. Poslední den bloku budeme mít sestavu 7 cviků, které zacvičíme v řadě.
Poté přijde na řadu blok 2 zaměřený na jinou část těla.
První den začínáme s dřepy. Podívejte se na video, jak je správně dělat a kolikrát opakovat!
Co vy na to, jdete do toho se mnou?!
Sdílejte s námi fotky jak cvičíte na našem Instagramu @holkyveforme pod #cervencovavyzvasBarou a ty nejlepší fotky odměníme!
Kdo necvičí s námi, nepoznal pravou dřinu J!

Napsat komentář